Tijd vliegt!

3 januari 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Tjonge, wat vliegt de tijd. Het is best lastig om regelmatig een verhaaltje te schrijven. We zijn vrijwel de hele dag bezig met dingen, 's avond eten (veel te veel) en daarna nog even wat drinken op de kamer.

Afijn, nu eerst maar gelukkig nieuwjaar. Een gelukkig, gezond en gezellig 2015!

We hebben oud en nieuw gevierd in Las Vegas. Dat is toch ook wel apart. The Strip wordt volledig afgezet voor verkeer. Om 12 uur volgt op drie plaatsen hetzelfde vuurwerk. Vanaf het Bellagio, Stratosphere Tower en nog een plek.

Wij hebben het gekeken vanaf het zwembaddek in ons hotel. Hier hadden ze champagne en appelcider voor de kinderen. Het was een mooi gezicht.

Tja en Las Vegas is zoals op televisie. Enorm veel licht, heel veel mensen en nog meer gokkasten en casino's.

We hadden een upgrade gekregen volgens mij. We hadden een klein appartement tot onze beschikking. Een volledige keuken, zitgedeelte, grote slaapkamer en grote badkamer. Echt inmens groot. Wij vonden het prima!

Dan valt alles wat daarna komt natuurlijk tegen. ;-)

Van Las Vegas naar de Grand Canyon. Wat een enorme ervaring is dit ook weer. Het is werkelijk waar prachtig. Nu maar hopen dat de foto's goed overkomen zodat we het kunnen laten zien.

Het was wel enorm koud trouwens. Er lag best wat sneeuw en overdag was het al gauw -8 graden. Maar de zon scheen en dat maakte het al snel weer goed.

Het was alweer een belevenis.

De dag ernaar naar Sedona. Dit is een zogenaamd artiestenstadje. Een commercieel uitgebuit centrum met veel winkeltjes. Ook wel eens leuk om doorheen te lopen.

Morgen gaan we weer terug naar Apache Junction en dus naar Peg en Ohmer.

De temperatuur is 14 graden gestegen, want hier is het zo'n 7 graden. Weer met een zonnetje, dus lekker genieten.

1. Koos Houtman:
    4 januari 2015
    Ten eerste natuurlijk jullie daar allemaal een fijn en gezond 2015 en speciaal voor vandaag de felicitaties aan Marcel voor zijn verjaardag. Als ik jullie verhaal lees zijn jullie druk aan het genieten en dat is het mooiste wat je kunt hebben op een vakantie, geniet nog even lekker verder en zoals je zei de tijd vliegt. Koos
  2. Gonny Haasken:
    4 januari 2015
    Heb je nog een beetje gegokt?
    zoen
  3. Buurvrouw:
    4 januari 2015
    Marcel van harte gefeliciteerd, en jullie allemaal een goed 2015.
    groetjes van Poes, hij mist jullie.
  4. Joop:
    5 januari 2015
    Jullie allemaal de allerbeste wensen en Marcel van harte gefeliciteerd.

Leuke reisverslagen Shirley. Vind het fijn dat jullie daar genieten. Lijkt mij geweldig. Helaas gaat de tijd te snel en is het eind alweer in zicht.
    Geniet er nog van en keer veilig terug.
    Groet Joop